torsdag den 21. januar 2010

Den sidste time (på Cathay Future)

SÅ! Efter flere timers intens pakning er mine tasker endelig fulde og værelset (nogenlunde) ryddet. Har det lidt som om, jeg har tømmermænd, da jeg blev vækket kl. 8.30 i morges af et par regøringsfolk, der hamrede virkelig hårdt på døren, efter at være gået i seng ved 3-tiden.. Pakningen trak ud og trak ud! Desuden smuttede de 7 af os der stadig er tilbage i Tianjin lige forbi Ali Baba i går aftes, for at drikken den sidste øl, ryge den sidste vandpibe og selvfølgelig skrive en lille hilsen med tusch på væggen – det er normen på Ali Baba; vægge, dører, bardisk, ALT er overskrevet med små hilsner og ordsprog fra tidligere gæster. Nåh, nu kan jeg høre nogle der kalder på mig. Bliver nødt til at smutte. Tager lyntoget mod Beijing nu her, bliver i hovedstaden til lørdag, og rejser med toget til Lhasa om aftenen ved 21-tiden. Det bliver fedt!

Jeg har min mobil med på rundrejsen!

Hej så længe!

PS. Fik forresten sagt farvel til alle mine børn fra de forskellige klasser i går og i forgårs, hvilket var lidt trist. Jeg tror ikke rigtig det er gået op for hverken ungerne eller mig, at vi ikke skal ses igen. Fik heldigvis taget omkring en million gruppebilleder (:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar