tirsdag den 11. august 2009

Og forberedelsen fortsætter.

Endnu et vigtigt skridt mod et godt ophold i Kina er nu taget. Har lige registreret mig som dansker i udlandet på den danske ambassade i Beijings hjemmeside, så jeg kan blive inviteret med til den årlige julefrokost.

På lørdag er det sidste informationsmøde inden afrejsen, som igen afholdes i Århus. Denne gang handler det vist mest om en introduktion til det kinesiske sprog. Er også ved at være lidt træt af at øve foran computeren; http://www.radio86.dk/alt-om-kina/kinesisk-sprog/sprogskolen/8298/lektion-2-en-kort-samtale . Efter lektion 6 blev det lidt for avanceret...

Vaccine update: Troede lige jeg var færdig med sprøjterne, men det viser sig at jeg stadig mangler tyfus. Dammit!

1 kommentar:

  1. Hej Sofie

    Jeg håber, I kom godt til Kina - og at vi snart kan læse nyt på bloggen.

    Far

    SvarSlet